Re: OT: plnění balón(k)ů --(ne)bezpečnost

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Květen 26 00:09:19 CEST 2008

Vydrzi rozhodne dele. 10 kg sucheho ledu mi zachranilo obsah mrazaku
na 3 dny nez se uracil prijit opravar. Krabice od monitoru vylozena
penovym PS a PE co jsem takhle doma nasel, v tom mrazene jidlo a
zasypane drcenym sychym ledem.

Ales Prochaska