Pocitac v jednocipu.

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Květen 25 22:59:20 CEST 2008

Existuje na svete spousta veci, ktere lze delat lepe, ale presto je
mnoho lidi lepe nedela a to uz treba proto, ze aby si v laboratori nekdo
pohnul kusem neceho v urcitych casech a podobne, nebude hledat po webu
neco, cemu dobre nerozumi, nebude se ucit cokoli slozitejsiho mimo svuj
obor, ale koupi si neco, co okamzite pochopi a jeste se ma koho zeptat.

Pri cene par kacek nebude hledat dlouho, vezme to prvni na co narazi a
co mu vyhovuje na prvni pohled - protoze si treba jeste vzpomene, jak v
BASICu psal neco na Sinclairovi, ATARI atp. a hodina jeho hledani na
webu, ci zkouseni neceho opensource svepomoci zprovoznit, muze stat
pekny ranec.  A muzete mi verit,. ze opensource je takovym lidem uplne
fuk. Je to pro ne asi tak stejne, jako kdyz si "normalni elektronik"
koupi BC546 nebo LM358 a nedostane k nim podklady pro vyrobu ;).

Je neco spatneho na tom se snazit pro takovy segment trhu dodavat ?
Kupujici dostane co chtel a prodavajici pochopitelne vydela, no proc
jinak by se snazil, ze ?

Asi zijeme kazdy v jinem svete. Ja v tom, kde se zakaznici (a to obcas i
"elektronici") ptaji mezi reci, jestli bych jeste nemel desku se
stabilizatorem 5V. Smutne ? Realita ! A mam je vyhazovat a nadavat jim ?
Byl bych vul, kdybych jim neprodal to co chteji. A mozna to pro nekoho
bude zahadou, ale ten stabilizator klidne koupi i potom, co jim ho
namaluju na kus papiru. Divne ? Jen do chvile, nez se na chvili
zastavite a zacnete se na svet poradne divat ;).

--
Jiri Bezstarosti