Multimetr HP (Agilent)34401A

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Neděle Květen 25 22:40:16 CEST 2008

"*IDN?" (bez uvozovek) vrátí identifikaci přístroje tedy něco jako "HP
multimeter FW version "atd. Je to příkaz který funguje i bez RST CLS
nebo tak. Prostě ho stačí multimtru kdykoliv poslat a on buď odpoví nebo
pípne (jako error - ten se dá pak někde přečíst). Jinak doporučuji
nastavit 8 bit, parita ne a 1 stop bit a 9600 baud. Až odpoví multimetr
na *IDN? má cenu zkoušet další příkazy.

OH