Pocitac v jednocipu.

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Neděle Květen 25 21:38:21 CEST 2008

>IMHO cesta pro ovce do záhuby a absolutní zívislosti.

Tak to asi doslo k mylce. Snupecek kokainu ani
heroinu k tomu opravdu neprikladame :-)

>Pro "obchodníky" k zisku na onìch oveèkách.

Zbytecne se o nas otiras, kazda firma zije ze
zisku, nebo mcu.cz ma nejaky jiny zdroj prijmu?

>Polo¾m se na otázku: "Proè asi byl zvolen uzavøený systém" :)))

Predevsim pro svoji jednoduchost a laci,
otevrenost nebo uzavrenost systemu nehrala roli.
Nejmensi cip je za stovku, tri odpory, kabel,
konektor, proste za dve kila se uz muze neco
rozhybat. V teto cenove kategorii je konkurence dost malo.

Ten Basic ma jeste jednu vyhodu, priznam se, ze
jsem to coby uzivatel assembleru dlouho nemohl
pochopit. Tak schvalne, jestli na to nekdo prijde
(nebo prisel uz drive, to se samo taky pocita :-).

>Alternatívou mù¾e být volnì dostupné ARDUINO viz:
>http://www.arduino.cc/

Ano, ale nejmensi je za 18 Euro.

J. Hanzal