RE: OT: plnění balón(k)ů --(ne)bezpečnost

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Květen 25 19:32:24 CEST 2008

Suchý led lze získat zase u Linde. Kamarádovi k tomu zdarma dali i přenosný
box (prostě krabice z polystyrenu), chtěl toho kilo, ale dali mu toho víc,
bylo to ve formě granulí. Do vody jsme to neházeli, to je nuda, ale zato do
panáku a piva jo a taky jsme tím chladili maso a omylem zmrazili flašku
vodky, kterou v tom někdo zapomněl. No a jak zábava pokročila, tak jsem ho
měl vždy plnou kapsu a rozdával jsem do každé sklinky, kterou jsem potkal,
sem tam to odnesl i nějaký ten výstřih. Prý to docela studilo...