Pocitac v jednocipu.

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Neděle Květen 25 13:16:14 CEST 2008

>mne spise zajima, jestli to byl jen takovy pokus nebo jestli autor pocita
>s dalsim vyvojem, pripadne jestli se nechysta neco podobneho treba pro
>Spectrum.

Je to jenom muj dojem, ale pokud by se jednalo o komercne uspesne
reseni, nepochybne by si o tom cvrlikali vrabci na strese. Takze
odhaduji, ze autor si dokazal, ze to dokaze, a tim to skoncilo.

>IMHO by to mohla byt zajimava alternativa k jednocipum - ze by ti co neumeji
>naprogramovat holy jednocip...

Alternativy tady jsou uz radu let. Jednou z prvnich byl BasicStamp od
Parallaxu. Z dalsich bych jmenoval BasicAtom, Picaxe, OOPic. Ten
Picaxe jsme s kolegou zvolili jako mikropocitac pro male roboty.
Jestli muzu trochu reklamy:
http://www.snailinstruments.com/cze/robotics/picaxe.php
http://www.snailinstruments.com/cze/robotics/kits.php#umu-ax
PICaxe jsou v nekolika velikostech pouzdra od DIL 8 do 40, dokonce
SMD. Potrebny okolni hardware se omezuje na tri odpory a schottky
diodu, interface je primo na seriovy port (funguje i pres USB-COM),
vyvojove prostredi zdarma.

Zanedlouho uz spatri svetlo sveta take vyvojove desky a moduly, ktere
jsou zatim ve stadiu prototypu nebo overovaci serie.

J. Hanzal