[OT] Vinculum na SPI

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Květen 24 10:48:23 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 24.5.2008 od Jiri Bezstarosti:

> Ale i pres omezeni (jako treba jen kratke nazvy na FLASH klicku),
> zaplatpanbuh za nej. Otazka je, jestli se pri cene SD karet a
> slusnejsich MCU nevyplati na spoustu mist flaknout tu SD kartu, cimz
> se pole pusobnosti Vincula jaksi trosku zmensuje.

Zalezi na tom, co se pak ma s datovym mediem delat. Pokud ma zustat
stale v zarizeni, je SD/MMC karta. Dokonce spolehlivejsi reseni je dat
tam nejaky flash cip primo na desku. Jestli se ma prenaset do PC, je
flash disk velmi vyhodny, protoze nevyzaduje ctecku karet.

Co se tyka podpory dlouhych nazvu, to sice Vinculum neumi, nicmene
jestli mas prislusne knihovny pro SD/MMC karty, da se to snadno resit
i pres Vinculum. Uz jsem to doporucil nekolika svym zakaznikum, kterym
jsem Vinculum cipy a moduly dodaval, a jsou happy - je mozno pracovat
primo se sektory na flashce pomoci Vinculum, takze si tam muzes delat,
co uznas za vhodne, jako na SD/MMC karte. Tedy i dlouhe nazvy.

Je treba akorat zvazit legalitu a licencni poplatky za pouziti FAT32 s
dlouhymi nazvy...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem