Pomoc s obnovenim dat ze strip raid pole

Martin Polehla polehla@gmail.com
Pátek Květen 23 17:17:25 CEST 2008

Zdravim,

Problem se vyresil, kde jinde nez u piva. Tam mi jeden znamy sdelil ze
ma doma stary ata ide radic s raidem a nasledne mi ho i pujcil po ceste
domu. Vysledkem je, ze dnes v noci jsem se odvazil pod kridly linuxu tam
ty disky dat. Ac byl chip jiny a vyrobce radice Silicon Image a ne
Promise po nabootovani install cd gentoo 2007.0 s parametrem "dodmraid",
byly disky nalezene a slozene v /dev/mapper/... . Navic a to je obvlast
potesujici i pole funguje. Jiz vesele sosam data na jiny disky....

dekuji vam vsem za napady.. zejmena pak za impuls zkusit to nabootovat v
linuxu.

btw. firma promise mi odepsala, ze muzu pouzit novejsi model ata radice
fastrak tx2000. a osobne zacinam verit, ze hw raid pole jsou
kompatibilni mezi ruznymi firmami .. ze by na to meli standard ? :-)

Preji pekny den
Martin Polehla