OT: problem s nakup na ebay

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Květen 23 08:47:12 CEST 2008

Někde jsem se dočetl, že pokud se jedná o balík pro osobní použití, tak se
poštovný nezapočítává do cla + dph, při obchodním jo. Ale možná to je stará
informace. Takže bych se rád zeptal zkušenějších, jaká je tedy situace.
Občas je totiž poštovný nemalá část ceny balíku.
Doteď jsem s tím neměl problémy, protože jsem dostával malý věci
zanedbatelné ceny nebo to bylo z EU. Ale teď si chci koupit starší notebook
a z USA vychází nejlíp. Ten, co teď leží na celnici, asi předám dál, protože
pravděpodobně nesplňuje moje požadavky...