OT: problem s nakup na ebay

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Květen 22 20:34:02 CEST 2008

Do CR to neposle to je snad jasne, kdyz worldwide neakceptuje.
Jednoduse je to adresa meho znameho, ktery zbozi preposila.Jen pro
zajimavost, kdyz poslete z bozi z DIGIKEY na US adresu a pak ji nekdo
posle do CR tak to vyjde levneji do US uctuji cca 6USD (pred 14ti dny
ale US posty zdrazovaly tak nevim) do cr stoji obalka do 10 USD , maly
balicek pak 15USD.
a pokud znameho nemate, tak predopkladam, ze znate
www.z_s_lkovasluzba.com (aby to nebyla reklama ;-)
LK