problem s nakup na ebay

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Čtvrtek Květen 22 13:38:16 CEST 2008

Ne, nekdo ma, ze dodava worldwide a ma cenu pro mezinarodni postovne.
Nekdo prodava worldwide a cenu tam nema, ale po skonceni aukce ji sdeli a
posle (v techto pripadech je lepsi se ptat dopredu)
Nekdo ma USA only a pak to proste neposle. Ale vetsinou se da domluvit, ze
zaplatim z CZE paypalem a on posle na adresu kamarad v USA treba.

Cena posty se automaticky pocita vyjimecne, zalezi jakou prepravni
spolecnost prodavajici pouzije... Pripadne nastavi napriklad, ze posta po
Americe (kontinent) je x, do Evropy y, do Asie z a ebay podle statu doplni
cenu... Ale to je jen domnenka.

PK