problem s nakup na ebay

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Květen 22 13:11:12 CEST 2008

Podle mne to vubec neni konkretni omezeni ze neposila zrovna a konkretne do
ceska (protoze treba jeho dedu vyhnali ze sudet :-), objevi se to v polozce
"cena za dopravu" a to tehdy (aspon na eBay.de) kdyz prodavajici napriklad
posila jen po nemecku a ja si dole v "Verpackung und Versand" nastavim jako
cilovou zemi Ceskou republiku. Neboli ten system tim rika ze postovne do
Ceske republiky je hovadina nebot dotycny to posila jen nekam. Kdyz si tam u
nejake jine aukce, kde se prodejce posila treba do celeho sveta, nastavim ze
to chci poslat treba do svycarska, tak najednou u tech aukci kde prodejce
posila jen po nemecku zacne eBay "diskriminovat" svycary, atd. atd.

Dusan Dolezal