RE: Zvukový generátor

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Květen 19 14:09:09 CEST 2008

Ja kdysi davno stavel syntezator z nejakeho amara (vyslo to nekdy kolem roku
85,86) a tam byl jeden VCO s (myslim) 4066 a pak delicka kterou se
generovaly dalsi tony, autor tam tenkrat upozornoval ze to je jen priblizne
a byly tam myslim vycislene i ty rozdily. Ja mam celkem dobry hudebni sluch
a nejak moc mne to netahalo :-)

Dusan Dolezal