Prehravac

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Květen 18 09:59:25 CEST 2008

Podívejte se na Foobar2000. Je k němu množství pluginů, třeba zde
http://pelit.koillismaa.fi/plugins/index.php , ale existuje toho mnohem víc.
Nebo se zeptat někoho, kdo ví více:
http://www.zimmi.cz/clanky/foobar2000.php
http://jech.webz.cz/foobar.php
Sám nejsem přítelem ekvalizérů a loudnesů, korekce na mém zesilovači jsou
většinou nastaveny flat. Jen občas přidám pár dB výšek, to když jsem unavený
:o).

Vladimír

Hezky vecer,

   kdyz uz se tu ve vlakne o fotografovani probiraji prehravace, chci se
na jeden zeptat.

   Existuje nejaky prehravac, ktery by mel stereo ekvalizer? Ale opravdu
stereo, aby se dala nastavovat charakteristika pro levy i pravy kanal
samostatne. Hledam jak HW prehravac (o cemz pochybuju) tak neco pro
pocitac (vsechny tri moje pocitace behaji na Windows XP).

   Predem moc dekuji za odpovedi a moc a moc doufam, ze to nebude flame.

Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz