Prehravac

Peter Adamec max13@atlas.sk
Neděle Květen 18 00:38:02 CEST 2008

odpoved by som dal vo forme audigy (preferujem audigy 1) a pouzit na nu
ovladace kX driver (www.kxproject.com - tam najdete aj zoznam
podporovaneho HW)
Ma celkom prepracovane pridavanie efektov do DSP a ekvalizerov si tam
mozete nahadzat kolko vam dovolia vnutorne registre DSP (skusal som
teraz akurat 4x stereo 10 pasmovy ekvalizer to je limit)
Je to upozornujem potom plne hardwarove, tj ziaden SW

Peter Adamec