Eagle 4.11 a WinXP SP3

RTE rtepema@mbox.vol.cz
Sobota Květen 17 13:31:07 CEST 2008

Zdravím všechny uživatele programu Eagle a Windows XP.

Nainstaloval jsem si na české WXP český SP3. Z počátku se zdálo vše OK,
než jsem spustil Eagle (verze 4.11.). Potřeboval jsem zkontrolovat něco
na DPS. Otevřel jsem soubor, zvětšil zobrazení a chtěl se posunout na
vybrané místo. Posunul jsem vodorovný posuvník a než jsem dojel na kraj
zobrazení, WXP bez jakékoliv výstrahy restartovaly počítač (stejný
projev jako reset tlačítkem). Přitom žádná modrá obrazovka, žádné
hlášení, jen okamžitý restart počítače. Když jsem to zkusil po restartu
celkem třikrát, pojal jsem podezření na SP3.  Okamžitě jsem odinstaloval
SP3 a problém zmizel. Nezkoušel jsem zda i posuv ve svislém směru nebo
jiná operace provede totéž. V počítači mám grafiku Matrox G450 se dvěma
LCD monitory Fujitsu Siemens  P19-2 (Matrox má jen VGA výstup, obraz je
však perfektní při obnovovací frekvenci 60 Hz. Má možnost nastavit  i 75
HZ, tam je však obraz horší - asi nestíhají AD a DA převodníky po cestě).

s pozdravem
   Petr Mařík