Re: OT: Hledám kompaktní fotoaparát

aze azehw@volny.cz
Pátek Květen 16 16:51:56 CEST 2008

Přesně tohle jsem předvídal, v každé takové diskuzi se objeví nějaký ten
vševědoucí ješita... nu což, hlavně že jste tazateli věcně odpověděl a
poradilll :)))
AZE

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, May 16, 2008 2:39 PM
Subject: Re: OT: Hledám kompaktní fotoaparát

Canon nevyrabi spatne fotaky (nikde jsem nic takoveho nepsal), ale ani
nevyrabi kompakty jake pozaduje tazatel - nevidim na tom nic nelogickeho
dotycnemu neco takoveho napsat. Takze mi nepodsouvejte co jsem nepsal a
nepsal to ani p.Dolezal.

Mimochodem ono vyrobcu snimacich cipu (a objektivu) neni mnoho takze je
to vicemene jen o tom jak se to dodatecne domrvi SW.

To, ze jste si vybral spatny fotak svedci to, ze s nim nefotite. Nebo
bylo tezke si uvedomit dopredu, ze byste mel radeji v kapse neco
velikosti cigaretove krabicky i za cenu mizernych fotek, ktere vam staci
a ze je pro vas neprijatelne tahat 500g fotak?

Jinak si samozrejme fotte cim chcete natoz jezdete cim chcete.

Radek Vicek