RE: OT: Hledám kompaktní fotoaparát + patecni ukol

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Květen 16 15:18:03 CEST 2008

Spravny pristup technika :-) Ale kdyz uz jsme u tech absurdit, ten photoshop
vas vyjde na dvojnasobek nejake low-entry DSLR. Ale je fakt ze tu krabici od
nej nemusite tahat na vylet v baglu... :-D

Dusan Dolezal