OT: Dotaz na soustruh+frézka

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pátek Květen 16 15:04:10 CEST 2008

http://www.nmri.go.jp/eng/khirata/metalwork/index_e.html
http://electron.mit.edu/~gsteele/mirrors/www.nmis.org/EducationTraining/machineshop/mill/intro.html
atd.

Možná ještě nějaké středoškolské učebnice, ale nic moc prakticky
zaměřeného jsem nenašel. VŠ skripta jsem raději ani nezkoušel takže pak
už zbývá jen praxe. Něco bývá i v návodech k fréze/soustruhu, ale tak
jako v návodu k multimetru se nepíše o Ohmově zákoně tak ....

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |