OT: Hledám kompaktní fotoaparát

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Květen 16 13:56:52 CEST 2008

To neni o haneni a ani o flame.

Proste to co tazatel pozaduje je malym cipem nesplnitelne - specielne
prace s hloubkou ostrosti. Nemam nic proti levnym kompaktum, ale nejsem
bezmezny obdivovatel funkci fotaku, ktere jsou z principu nemozne.

To, ze jste si vybral spatny fotak na to co potrebujete fotit je vas
problem ne toho fotaku.

Radek Vicek