Re: Obnovovací frekvence monitoru

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Květen 16 10:40:57 CEST 2008

Pri jednom LCD (benq) som sa stretol s tym, ze sa rozblika pri istej konkretnej kombinacii nastavenia jasu a kontrastu. Pripojeny je cez DVI. Tipujem to na rozkmitanie budica podsvietenia, urcite to nesuvisi s obnovovacou frekvenciou. Staci hociktore z nastaveni znemit o 2-3 stupne a blikanie prestane.

miro