Obnovovací frekvence monitoru

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Květen 16 10:05:09 CEST 2008

Tak se stavte podiva, muzu vam to ukazat. Mozna blikani neni ten spravny
vyraz, obraz je takovy nestabilni ci jak to popsat. Je ale mozna pravda
ze je to subjektivni, potkal jsem spoustu lidi kteri to "blikani"
nevidi. Jako treba u LED napajenych z 230V bez filtrace. Pokud se jedna
o CRT, tak jsem se sekl, to je pravda, ale tam na 60 Hz snad blikaji
vsechny bez rozdilu.

Tosa