[OT] SATA vypalovacka + AHCI mod?

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Květen 16 07:13:41 CEST 2008

Jsou tam podle me 2 radice . Tak tu mechaniku dejte na ten druhej u ktereho
vypnete to AHCI(nebo neni ani zaple) . A zkuste to pouzivat takto .

Ja jsem kdysi hledal co by mi doma prineslo zapnuti AHCI a prakticky vyznam
pro domaci pouziti to nema krom komplikaci, ktere zrovna popisujete :)
Samozrejme hot-plug, NCQ a dalsi ficurky , ale realne prakticke zrychleni ne
. Mozna jsem spatne googloval ale za to dlouho a to srovnani vychazelo vzdy
+- stejne.

snehulak