eagle erc errors & warnings - korektni osetreni

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Květen 15 16:47:23 CEST 2008

Dobry den vespolek,
cas dozral na to abych trosku pokrocil a prestal delat to, ze co mi hlasi erc
uvedu do stavu kdy "mi to nevadi" ale tak jako kdyz programuju v C,
neopoustet dilo dokud neni vyresen i ten posledni warning.

Proto mne zajima jak si poradit s temito druhy problemu:
1) ruzne nazvy napajecich vetvi a pinu.

WARNING: Sheet 3/7: POWER Pin U1C VDDR connected to +3V3

Zapojeno je to spravne, ale erc je na mne takto sprosty. Jak to udelat tak
abychom k sobe byli navzajem slusni?

2) hure vypada tohle

ERROR: Sheet 2/7: unconnected INPUT Pin: U1B COL0

nicmene ty piny jsou osetreny vnitrne a i na evaluation boardu kterym se
inspiruji jsou ponechany ve vzduchu, kdyz si vezmu ze na konektor kam jsou
pripojeny neni nic pripojeno.

potom takova tresnicka uz je 3)

WARNING: Sheet 1/7, Net N$82: missing Junction at (5.9 3.4)

To jsou totiz soucastky s vice piny na jednom signalu a kdyz tam je eaglem
vyzadovyny junction, tak to ve schematu vypada blbe, ale nepredpokladam ze s
timto by se neco dalo delat aby to z ERC logu zmizelo.

Diky i za kuse informace, treba castecne pomohou.

Jakub Ladman