Antivir pro WinXP

Tomáš Chvátal tchvatal@ezop.cz
Čtvrtek Květen 15 14:58:28 CEST 2008

Preklep to nebyl. Proste jsem resil problem u zakaznika s nejakym programem
ktery odesila maily
a problem byl v tomhle jejich odchozim scanneru. On si cely mail nejdriv
"stahnul" od mailoveho programu
nekam, pak to prohlidl, pridal sva dulezita hlaseni do tela (a PREDMETU
mailu !!!) a pak se dal
do odesilani na smtp.
Taky to automaticky vypinam.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Marek Sembol" <hwm.land@gmail.com>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 15. května 2008 14:24
Předmět: Re: Antivir pro WinXP

Mozna mi neco nedochazi, ale k cemu je scanner na ODCHOZI postu?
Vychazim z toho, ze nemam pocitac zavirovany (coz v principu znamena,
ze zadny soubor neobsahuje vira ani mi zadny v pameti nepoletuje).
Tudiz ani zadneho vira nemohu odeslat, kdyz ho nemam, ze:) A tech par
radku na konci mailu, ze tento mail neobsahuje vira.... no na ty snad
uz dnes nikdo nehledi. Navic - ty si clovek muze dat i jako soucast
podpisu a ma to cca stejny efekt.
PS: pokud se jednalo jen o preklep a jde o PRICHOZI postu, pak se omlouvam.
PS2: AVG rovnez pouzivam a neobtezuje mne (a to jsem haklivka)

Marek