dotaz na A/D i2c

Martin Patka hwmp@mikroservis.cz
Čtvrtek Květen 15 11:07:27 CEST 2008

Zdravim,

> jakychkoliv
>
> Pouzivame AD7997, coz je osminasobny desetibitovy A/D s
> I2C/SMBus rozhranim,

dekuji za tip, uz studuju datasheet. A koukam, ze ta moje idea
s analogovym multiplexerem nebyla zase az tak zcestna :-))

> jen jsem nepochopil jak to mate s tim
> ne-jednocipem, protoze do neceho to pres tu I2C musite
> pripojit a do toho napsat nejaky soft co to z toho prevodniku
> bude sosat a nejak postrkovat smerem k clovekem-citelne forme.

Zpracovavat to bude linuxovy pocitac (bud VIA nebo WRAP).
Vim, ze existuje mnoho jednocipu, ktere maji A/D uz integrovane,
ja sam se ted snazim nejak proniknout do taju Atmelu, ale zatim
nejsem schopen nic jednocipoveho naprogramovat..... Proto chci
pouzit ty linuxove stroje (drive jseme MB VIA pouzivali jako
routery, takze se jich nekolik ve skladu vali....)

> vystupem na i2c,
>
> I2C sbernici mame oddelenou pomoci ADUM1251, je to do 2kV

Cili oddelovat to az za temi A/D prevodniky ? Priznam se, ze jsem
si spis predstavoval neco primo na vstupu.... Ale jako jedna z
moznych cest by to bylo...

Dekuji za odpoved.

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz