Pomoc s pájením

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Květen 14 23:09:27 CEST 2008

Ahoj, potřeboval bych pomoct s opravou notebooku, pokud by se našel někdo
odvážný. Odešla mně na něm paměť grafiky a nemám prostředky, jak to opravit.
Ty paměti jsou BGA, tuším od Samsungu (i to by mohl být problém sehnat).
Taky je mně jasný, že pájet něco na tolikavrstvé desce se nemusí podařit. S
tím vším počítám, momentálně je ten notebook nepoužitelnej, takže horší to
být nemůže. Sice můžu mít novou desku za cca 5000Kč, ale to už se mně do
něho vrážet nechce, to raději rozprodám na díly. Našel by se tady někdo
odvážný, kdo by se byl ochoten do toho pustit? Odvážlivce samozřejmě odměna
nemine...

PS: Možná by to stačilo projet horkým vzduchem, ale ani ten nemám...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death