Re: Problemy s programovanim PIC16F873A

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Středa Květen 14 14:08:34 CEST 2008

> Myslím, že by to mělo jít předat jadernému modulu jako parametr (u mě je
> to modul serio_raw, u Vás možná serport)

Diky zkusim se podivat.

> Já prosím, zatím typy 16f84a a 16f628(a). Z Piklabu (jsem autorem
> češtiny) přes picprog pana Bezstarosti.

Děkuji za vaši práci pro Piklab, angličitna není problém ale čeština je příjemná

Ja jsem v Piklabu dodelaval projekt, ktery jsem zacal MPlabu a muzu rici ze PikLab je prefektni (ma jedinnou vadu - neni v portage gentoo).
A se stejnym vybavenim jsem pred cca pul rokem normalne programoval. Od te doby se temer nic nezmenilo (max verze piklabu) a najednou mi to nejde.

Zkusim polaborovat, stahl jsem si jeste nejake dalsi sw na programovani pres icd2, zkusim vytahnout ten programator bezstarostiho a uvidim co se s tim da delat.

Diky za namety

Zapik