RE: Odchází LED v podsvícení

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Květen 14 10:24:20 CEST 2008

Ono není nutné to něčím nahrazovat. Ty stabiliky funguji spolehlivě a bez problémů. Jen je nutné vědět několik triviálních zásad. O blokovacích kondících ví každý ale o předzátěži málokdo. Ale v tomto případě to myslím nebude ono. Psal, že tím napájí celé zařízení takže je předzátěž zřejmě zajištěna.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of aze
Sent: Wednesday, May 14, 2008 10:06 AM
To: HW-news
Subject: Re: Odchází LED v podsvícení

To je myslim to, co jsem "v praveku" techto stabilizatoru nekde cetl. Napeti
na vystupu bez zateze vyleti po zapnuti vysoko a vrati se. LED je vlastne do
urcite urovne zatez naprazdno. Mozna by stacilo dat na vystup jako trvalou
zatez odpor cca 1 k a pro jistotu nejaky maly seriovy a za nej transil.Nebo
jiny stabilizator, napada mne treba LM340T (je jako 78xx TO220).
AZE