Re: HW.cz - MCU.cz - Amaro

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Květen 14 08:02:03 CEST 2008

Kdysi na Zive byla nabidka od nejakeho podnikatele ve videopujcovani
aby mu nekdo zadarmo napsal program pro pujcovani videokazet, ze pry
aby si na tom udelal jmeno.

Jo - k tomu zverejnovani konstrukci.
IMHO ma autor clanku i vydavatel pravo stanovit si sva pravidla.
Ja se na to divam tak ze bud bych nabidl ke zverejneni neco z ceho bych mel radost
pokud by to nekomu pomohlo nebo aby si moji konstrukce vsimnul nejaky podnikatel
a nabidnul mi xeft. V obou pripadech bych se snazil zverejnit co nejuplnejsi dokumentaci.

Docela by mne zajimalo, pokud nekomu vyjde clanek koncici
"..a kdo si to chce postavit at si u mne objedna...", jaky z toho
ma uzitek - kolik lidi si to u nej skutecne objedna. Jestli se to skutecne vyplati.
Je tu nekdo takovy?