RE:HW.cz - MCU.cz - Amaro

k.novo k.novo@seznam.cz
Úterý Květen 13 23:57:32 CEST 2008

Nerealne predstavy o cenach me kde kdo, od doby kdy se upustilo od zlateho standardu je kurveni cen a znehodnocovani meny narodnim sportem vnad vsech statu zapadniho menoveho systemu.  Filosofie je asi takovato, do cela statu se zvoli populisticky blbec, ktery zacne uplacet statni zamestnance 13,14  platy, vyrovnavanim inflace na coz stat nema, taka si pujcuje, coz zvysuje inflaci, coz znehodnocuje uspory, ale to vudce nezajima, jeho voli zpravidla zadluzeni statni zamestnanci a tak porad dokola.
Pokud k tomu prictete flat, ze nikomu se nechce makat a mysli si, ze jednou vymysli trakar, ktery si patentuje a do smrti z toho bude zit.
K tematu, netroufnu si odhadnout jak moc genialni kod produkuji mistni profesionalni a ametersti programatoru MCU, ale z vlastni zkusenosti si troufnu tvrdit, ze nic moc genialniho a genialne objevneho to nebude 98% kodu je proste rutina, pouze ta 2% budou slozite, komplexni a objevne algoritmy hodne utajovani a i u nich je minimalni riziko opajcnuti. Dnes nenio problem neco vyrobit, problem je vyrobit to levne a hlavne dokazat to prodat.