HW.cz - MCU.cz - Amaro

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Květen 13 12:08:41 CEST 2008

Chcel som poukazat na to, ze oni sami vydali nejake pravidlo. Mozme diskutovat ci dobre, alebo nie, bolo to ich rozhodnutie. Neskor ho tiez sami potichu opustili. Trochu divne nie?

Ak bolo nieco z Vasej reakcie mierene na mna, tak programovat viem, t.j. viem co to obnasa a suhlasim, ze zverejnenie programu je na rozhodnuti autora. Sam som nieco malo zverejnil, nieco by som na druhej strane nepustil.

Pri tom AR skor ide o to, ze _jednoduchymi_ konstrukciami bez moznosti postavit si to cele doma, tak aby nebolo treba cosi-kdesi doobjednavat, skor odradia zacinajucich elektronikov. Typicky rozne blikace apod od flajzara, ktore sa skutocne javia ako navody na konstrukciu, pritom ide o obycajnu reklamu na stavebnice, s ktorymi komercne podnika - mozno za nu dokonca dostane honorar.

Pri zlozitejsich konstrukciach, kde je vidno, ze autor si nieco postavil sam, venoval tomu vela casu a chce sa podelit - tam je opodstatnenie na poskytnutie "suciastky" (naprogramovany MCU) za protihodnotu.

A vobec nijako nepolemizujem s tym, ze kazdy sa moze rozhodnut, ako uzna za vhodne - autor, redakcia aj citatel. AR som kedysi odoberal, no bolo viac veci, ktore sa mi prestali pacit -> napisal som do redakcie a po ich odpovedi som predplatne zrusil. Teraz si ho obcas kupim v stanku skor zo zvedavosti, na navrat k predplatnemu ma nepresvedcili.

miro