HW.cz - MCU.cz - Amaro

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Květen 13 11:52:04 CEST 2008

Richard,

> Dobry den,

> Nezda sa vam to smiesne? Neviem sa rozhodnut, ci na tom chcem zarobit,
> alebo nie.

v tomto mam vcelku jasno. Ako som to nepriamo napisal, pokial si to postavi
studak pre svoje potesenie, nemam voci tomu nic. Pokial si to postavi firma,
napr. pre fajn ovladanie zariadenia, rad by som dostal aspon to, co normalne
zaplati svojmu inzinierovi za hodiny prace, ktore by nad tym stravil a
odpisal amortizaciu. Zial ako uz napisal p.Hanzal, je to len mojim zboznym
prianim... Takze sa snazim najst nejaky kompromis.

> Tak bud to chcete uverejnit a hotovo, alebo si to nechajte pre seba. Ale
> mne vzdy
> pripadalo ako podraz na citatelovi, ktory si chce nieco podla AR
> postavit, ale nieco
> tomu chyba - bud plosak, alebo firmware, alebo lepsia verzia, alebo...

Ja som davnejsie napisal, ked sme tu rozoberali rf-powermeter, ze som
ochotny poskytnut, nazvime to, funkcnu demo alebo light verziu SW v ramci
nutnosti. Vsetky "lepsie verzie", uz nieco stoja. Minimalne nastudovanie si
noriem, navstevu labaku, ci cas na upravu SW a HW.

> Neviem, preco za vsetkymi citatelmi AR vidite podrazakov, ktori len
> cakaju na to,
> ako na Vasom genialnom rieseni zbohatnu. Skorej si predstavte kopu
> mladych ludi,
> pre ktorych to mozno bude vstup do sveta elektroniky. A ked im to nedate
> cele, tak
> nedokonceny projekt skonci v kosi aj s celym nadsenim a pojdu radsej hrat
> futbal.

Mas pravdu, ale su aj ti podnikavi, ktori z toho ziju a zarabaju na tom
peniaze. Par ich poznam... Ti potrebuju len to, aby sa to urobilo len raz a
co najlacnejsie, potom sa po nich zlahne zem a zacne sa bohapuste
kopirovanie. Takze druha strana mince.

A.

Najlepšie mapy na slovenskom internete!
http://mapy.zoznam.sk