HW.cz - MCU.cz - Amaro

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Květen 13 10:53:12 CEST 2008

V PE AR onoho casu vydali pravidlo, ze nebudu uverejnovat konstrukciu s MCU, kde nebude pridany aspon dump SW (zverejneny napr. na strankach amaro.cz). Islo im presne o to, aby si kazdy mohol doma postavit _funkcne_ zariadenie bez nutnosti nieco dokupovat (naprogramovany MCU).
...casom v tichosti nejako od tohto pravidla upustili...

miro

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ