HW.cz - MCU.cz - Amaro

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Květen 13 09:59:53 CEST 2008

On 5/13/08, Balogh Richard, Ing. <balogh@elf.stuba.sk> wrote:
> Dobry den,

> Nezda sa vam to smiesne? Neviem sa rozhodnut, ci na tom chcem zarobit, alebo nie.
>
> Tak bud to chcete uverejnit a hotovo, alebo si to nechajte pre seba. Ale mne vzdy
> pripadalo ako podraz na citatelovi, ktory si chce nieco podla AR postavit, ale nieco
> tomu chyba - bud plosak, alebo firmware, alebo lepsia verzia, alebo...

Mne osobne taky namichne, kdyz si clovek pro postaveni konstrukce MUSI
neco objednat (naprogramovany nejcasteji procesor). Takove konstrukce
automaticky vypoustim. Na druhou stranu mne velmi potesi, kdyz mam
moznost si neco koupit (hotovy plosnak, naprogramovany procesor - ne
na vse ma clovek programovatko, vyfrezovanou krabicku, neobvykle
soucastky). Ale jak rikam - moznost (neboli nejsem na to odkazany, vse
potrebne je radne zverejneno)

A je-li dodrzen predpoklad A (vse je radne zverejneno), tak mi nevadi
moznost B (dokoupit si 'lepsi' verzi programu treba) Mam pak moznost
volby 'staci mi co je v clanku zdarma' nebo 'doplatim za neco
lepsiho'. Pripadne na lepsi verzi doplatim kdyz uvidim jaka je to
skvela konstrukce.

Marek