HW.cz - MCU.cz - Amaro

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Květen 13 09:05:16 CEST 2008

Ahoj,

> [...]
> stranku, coz jsou (jestli me pamet neklame) 3 nebo 4 standardni
> strojopisne strany (1800 uhozu). K tomu nejake schema, osazovak,
> fotka, prubeh napeti/proudu v zavislosti na case, graf napeti podle
> typu akumulatoru...
> Vice na http://www.aradio.cz/Autori.html

> Ja bych to videl asi takto - autor prodal clanek vydavateli casopisu
> ke zverejneni. Ctenar si koupil casopis a tim zaplatil vydavateli za
> obsah cisla. Autorovi clanku ctenar nic nedluzi a to ani moralne.
> Jestli Vas zivot takto naucil, pak je to v poradku, zadne penize od

Takze pomaly sa dostavame k Salamunskemu rieseniu...

> Zaplaceno ale muzete dostat za dalsi sluzby spojene s obsahem clanku
> - plosny spoj, sada soucastek, hotovy vyrobek...

Tak povedzme, ze zverejnim verziu A a ponuknem prerobenie na verziu B, ktoru
budem mat v sufliku. Koniec koncov jadro tvori aj tak SW a ten si bud
dotycny podnikatel naprogramuje sam, alebo ponuknem hotove riesenie vratane
technickej dokumentacie.

A.