[MECH] Volba materialu a kam na nej

Bitovod hw@prelude.cz
Úterý Květen 13 00:27:36 CEST 2008

Proti hliniku nemam nic, krome dvou veci - blbe se lepi (nebo alespon nevim
cim ho slepit tak, aby drzel) a v takhle tenkem se i blbe reze (pozadavek na
udrzeni rovinnosti, vlnity plech moc nemusim :)

Problem pri strihani nuzkami je v tom, ze je jednak nemam, druhak mi tam
budou v rozich vznikat mezery pri sebemensi nepresnosti.

Z toho katalogu mají vhodnou silu jenom "extrudovane desky z houzevnateho
polystyrenu". Abych rekl pravdu, nevim, co si pod tim mam predstavit. Co je
polystyren (jak penovy, tak ten plny) zhruba vim, co je extrudovany
polystyren snad taky (ale tady znam jen ten penovy). Muzete mi to nekdo
ozrejmit?

No a jestli to nekdo dodava jen po celych balenich, tak se snad podari najit
nekoho jineho, kdo to da i po kusech, na to uz bych snad vhoudnou reklamku
nasel. Diky za tip.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 13, 2008 12:10 AM
Subject: Re: [MECH] Volba materialu a kam na nej

13.5.2008, 0:05:45
A co mate proti hliniku ?
Vseliake tenke plastove desky vedou ruzni dodavatele materialu pro
reklamu, problem je ze obvykle prodavaji po celem baleni.
http://www.multiexpo.cz/download/katalogy-CZ/05-Desky_Multiexpo_08.pdf

Technologicky bych spise nez rezani ramecku nastrihal (tabulove nuzky)
pasky a z tech ramecky slepil.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz