DPA , bylo RE: HW.cz - MCU.cz - Amaro

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pondělí Květen 12 23:22:05 CEST 2008

No to me asi musite mit za pekneho vola. Myslite si, ze kdybych vedel co je na relatku napsane, mel k dispozici plne osazeny plosak vcetne relatka, ze bych se obtezoval sem psat? Mam pouze _neosazeny plosny spoj_ (poslední dve fotky sem zaslane) a _jednu fotku od autora_ (kde je plosak plne osazeny) na které není videt co je na relatku napsane... Domnival jsem se, ze by někdo mohl vedet co je to za typ dle tvaru a vyvodu relatka nebo alespon priblizne (vyrobce). Clovek se pta na hrusky a dostane odpoved ohledne jablek...