OT:Kolik stojí ohřev 1 litru vody

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Květen 12 15:53:33 CEST 2008

Ja jsem to myslel tak, ze teplo spotrebovane na ohrati ocelove nadoby
bude vetsi, nez teplo spotrebovane na ohrati sklenene nadoby.
Jak to bude detalne vypadat energeticky nevim, ale z vlastni zkusenosti
vim, ze kdyz dam na turbo horak sklenenou konvicku, tak studena voda
zacne varit pri dnu nadoby temer okamzite.  Ocelovy  "rendlik" se neprve
cely ohreje a az po chvili zacne vrit voda ( vsude i u okraju nadoby)

Nakonec si vzpominam, ze mi jednou kolega v praci ukazoval, jak uvarit
vodu nad plamenen v igelitovem pytliku :-)