OT: Automatický překlad google - jak ho jednou provždy zakázat ?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Květen 12 04:04:29 CEST 2008

Dne Sunday 11 of May 2008 21:45:39 Jan Waclawek napsal(a):
> Ja lokalizovany gugl ani nepouzivam, len gugl.com . Treba kliknut vpravo
> dole na "google in english".
>
> Vzdy ked z noveho kompu prvykrat idem na gugl tak to musim prehadzovat, ale
> potom je s takymito hovadinami pokoj.
>
> Skor ma znepokojuju idiotske softy ktore sa nainstaluju v
> slovencinocestine, a nejdu prepnut. No a najsmutnejsie je, ze tato idiocia
> uz presla z M$ aj na Linuxy.

Nema to byt pokus o flame, ale korektnejsi by bylo uvest distribuci,
nez "linuxy", ja napriklad v gentoo mam ty jazyky ktere mam v seznamu a
pouhou zmenou obsahu systemove promenne se vse prepne na jiny locale, tedy
jiny jazyk, klavesnici atd.
Jinak vse co funguje jak ma (naprosta vetsina) pouzivam lokalizovane do
cestiny a dokonce jsem pro nektere lidi opravdovym uchylakem protoze dokonce
mam stale zapnutou ceskou qwertz klavesnici a na "programatorske" znaky saham
pres pravy alt.
Abych se vratil zpet k tematu, google.cz mi (mimochodem taky uz default, ikdyz
po jeho vzniku jsem se nekolik mesicu branil) nic takoveho s preklady stranek
nedela a to ani ve firme ani doma.

Jakub Ladman