Generovani DTMF procesorem

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Květen 12 00:13:37 CEST 2008

A nefunguji   - nefunguji vsechny . Presneji receno 1-9 je * a kriminal,
ale jsou problemy s ABCD. Nebo obracene slo ABCD a nesly nejake ciselne
znaky.
Ja jsem se s tim docela babral, problem nebyl jak jsem uvadel v urovni
jednotlivych tonu .  Pak stacilo dat do cesty DTMF signalu nejaky ( i
stabilni) utlum a neco nefungovalo.

Kdyz jsem koukal osciloskopem na tony z dialera ( jde generovat jen
jeden ton stiskem dvou tlacitek najednou) je to krasny sinus a kazdy ton
ma stejnou amplitudu - v tomto pripade  chodila detekce  pri mnohem
vetsich rozdilech urovne na vstupu dekoderu.