OT: Automatický překlad google - jak ho jednou provždy zakázat ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Květen 11 22:03:01 CEST 2008

Zdravim,
  diky za trknuti! Ja taky pouzival vzdy google.com, ale dostaval jsem redirekt na google.cz. I kdyz jsem jak sileny klikal na "google.com in English", stale to zustavalo cesky a byl jsem na google.cz!
  Zjistil jsem duvod - zakazane cookies. Ja jen tak nekomu kukiny nepovoluji a google je mel samozrejme zakazane. Tak jsem je povolil, znovu presel na google.com, ono to tam uz zustalo a uz mne to s prekladem nebuzeruje.
  Dalsi web, ktery se bez cookies neobejde.
    S pozdravem Pavel Troller