OT: Automatický překlad google - jak ho jednou provždy zakázat ?

Jan Půhoný konference@puhy.cz
Neděle Květen 11 21:34:06 CEST 2008

Dobry vecer,

me to funguje tak, ze kdyz dam neco vyhledavat, je u vyslednych odkazu
pouze polozka v hranatych zavorkach [prelozit tuto stranku]. Kdyz kliknu
na hlavni odkaz, nic se nepreklada a je to ok.

s pozdravem Jan Půhoný

http://www.puhy.eu
http://www.obchod.puhy.eu

Jabber - puhy@jabber.cz