XP Home - modra obrazovka

Snehulak snehulak@gmail.com
Neděle Květen 11 16:19:01 CEST 2008

Ta uvitaci obrazovka je v souboru logonui.exe v system32 .Pouzijte resource
hacker na zmenu . Dalsi sranda se da delat se souborem winlogon.exe tam jsou
zas ruzne textove zpravy jako windows se restartuje , logon , login apod.

Jak jsem psal vsechno jde menit ve zminenem resource hackerem ktery je zde .
http://www.angusj.com/resourcehacker/

snehulak