Generovani DTMF procesorem

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Neděle Květen 11 08:30:52 CEST 2008

> Eee   dva obdelnikove generatory  + RC nefunguje. DTMF může bejt asi
> trochu zkreslený, ale takhle to nefunguje. Dělal jsem s tím jednou
> pokusy ( generování jednotlivých tónů s dvěma variabilními děličkami ) a
> nechodilo to.  Problém byl hlavně s amplitudou za RC článkem pro různé
> tońy.

Já mám opačnou zkušenost. Kdysi jsem dělal selektivní volbu pro použití
na CB a mimo jiné tam byla funkce generování DTMF. Princip byl právě ten
jak píšete - dva vývody, na každém jeden obdélníkový signál, přes dva
odpory sloučené a za tím nějaký RC filtr. Když se vychytaly mouchy, tak
to chodilo dost dobře.

Ovšem autor to chtěl generovat na jediném digitálním vývodu a to je
trošku jiná situace. Metody by se našly (PWM, dithering, noise shaping
aj.), ale nejsem si jistý, do jaké míry je to v daném procesoru
realizovatelné.

Lukáš Grepl