Odp.: Re: PIC + asm TRIS

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Sobota Květen 10 21:50:34 CEST 2008

Ehm, nebylo by rozumnejsi napsat prakticke pouziti (syntaxi dle nize
uvedeneho)  nez " co by kdyby" ?
Programuji vyhradne v C, a to i low level nebot UBICOM na v C pin_low ci
pi_dir , ktery se makrem prepise jako jedna instrukce.
Pokud si vzpominam BSC a BCF nastavuji log 1 ci log 0 na output pinech.
Dekuji
LK