Jablotron bezdrôtový modul UC-216 a ovládanie dvoch relé súčasne.

Spolocnost Market.sk mail@market.sk
Sobota Květen 10 12:52:10 CEST 2008

Jablotron bezdrôtový modul UC-216  a ovládanie dvoch relé súčasne ? Dá
sa to ?

Môžete mi poradiť ako môžem súčasne jedným tlačitkom ovládať „ obe relé “ v UC-216  ?
Ak použijem diaľkový ovládač RC-44 ( štvor-tlačitkový ) jedno tlačitko sa nedá naprogramovať na oba relé, stále len na jedno. RC-42 je to asi rovnaké ... ( veď sa mení len puzdro)
Ale čo RC-22 ( plošný ovládač ) Alebo tiež mi zopne len jedno relé ?
Alebo len premostiť emitory na tranzistoroch ( cez diódu ) čo ovládajú relé a riskovať že to zhorý ? Ďakujem za reakcie.
Juro PO