CAD pro Breadboard

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Květen 9 10:03:46 CEST 2008

>Zahorel jsem plamenou láskou ke kombinaci Liberlab+Wiring. Popravde, nejen
>me zatím teorie moc neláká predevsím musejí decka videt výsledky - musí to
>"svícit a trubit" a nezlob se decka nenalákám na na QR6, spís mozná studáky.

Jasné, takze decká nenalákaš na QR6, ale ich nalákaš na stuïáky... ;-)

Nieeeee, som myslel len styl hardware, t.j. by sa nemuseli orezavat drotiky a strkat do pola a potom hladat tie zle orezane a zle zastrcene.
Videl si to co som dal na youtube?
Nakoniec to QR6 je myslene tiez ako inkrementalna digitalna stavebnica, samotny procesor by bol len jej vrcholnym kuskom... akurat nejsou lidi na manual, a bez neho to nema zmysel.

wek