znaceni ethernetovych kabelu

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Květen 8 22:19:21 CEST 2008

On Thu, 8 May 2008, Pavel Novotný wrote:

> Tak me napada, nedela nekdo etikety do laserove tiskarny, které by byly
> vhodne pro tento ucel?
> Obcas bych nejake popisky uzil, ale kupovat kvuli tomu takovy  jednoucelovy
> bazmek se mi moc nechce.

Ja to resim tak, ze natisknu na laserovce co potrebuji, pak to podlepim
oboustrannou kobercovou paskou a vystriham. Ta kobercovka drzi na vsem
a docela dobre. Kdyz jsem na to pouzival samolepky A4 do inkoustovky
tak to jejich lepidlo vetsinou casem povoli, zvlast kdyz se to nalepi
'do kulata' . Ta kobercovka drzi jak das..

Je to akorat trochu casove narocne to podlepovani a vystrihovani, zase
nemusim resit jak se trefit do presneho mista jako kdyz se potiskuji
samolepici etikety. A ty spec. stitky z tech potiskovacu taky na vsem
dobre nedrzi - kdyz je povrch takovy leskly ale dulkovity (nektere
povrchy jsou takhle strikane) tak to drzi blbe, zato ta kobercovka se
udrzi skoro vsude.