Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Květen 8 21:28:31 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 8.5.2008 od Kamil Rezac:

> Z lonskych pravidel:
> Za zcela autonomní projetí úseku (tj. bez vracení na cestu) získává
> tým 1 bod (tzv. „bod za inteligenci"). Za dovezení jednoho kusu
> nákladu na konec segmentu získává tým „bod za náklad". Každý robot
> může vézt jeden „náklad". Celkem tedy může tým za jeden úsek získat až
> 4 body. Pokud robot v úseku vyjede z cesty, nezíská za něj žádný bod a
> je tedy jedno zda veze náklad či ne.

To jsem samozrejme cetl na webu. Ale co to je "za zcela autonomni
projekti useku"? Projeti vsech robotu nebo jen jednoho nebo vsech
tech, kteri jeste jedou nebo jak?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem